51. ročník KVIFF

Ahooj!

Právě jsem se vrátila z karlovarského filmového festivalu a jsem plná dojmů a neuvěřitelných zážitků, o které se s vámi musím podělit! Celkem jsme tam s holkama strávily prodloužený víkend, od pátku do pondělí a program jsme měly celé 3 dny nabitý od rána do večera.

V pátek jsme přijely pozdě odpoledne, takže nás hned čekala večeře v našem hotelu. Byly jsme ubytované v hotelu Imperial, odkud byl ten nejkrásnější výhled na celé Vary.

Po večeři jsme vyrazily dolů do města. Prošly jsme celou kolonádu a zamířily jsme rovnou k naší základně, kterou byl Nespresso VIP Lounge. Tam nás zahltili sektem a jejich výbornou kávou:) Později večer jsme se všechny přesunuly do Finlandia baru, kde pro některé z nás noc skončila až ráno, haha:))

Sobotní ráno jsme nastartovaly skvělou masáží v hotelu, která se po předešlé noci opravdu hodila, všechny jsme byly úplně rozlámané po těch pár hodinách (možná i minutách:D) spánku. Potom jsme naběhly na snídani, bože jak já miluju tyhle hotelové snídaně!:))))) Po snídani jsme znovu navštívily hotelové spa, kde jsme si zaplavaly, poprvé se ve studené vodě trochu probraly a pořádně nastartovaly další den.

Trochu jsme se zkulturnily a opět vyrazily do města. Naše první zastávka nemoha být jinde než v Nespressu, kam jsme si skočily na jednu rychlou dopolední kávu, ještě před tím, než jsme navštívily první film. Shlédli jsme přímo v Thermalu film Intimní osvětlení od Ivana Passera, který jsem nikdy předtím neviděla a musím říct, že jsem se smála od začátku do konce!:)

Potom nás čekalo líčení a česání ve stánku Douglas, kde z nás zase profíci udělali hollywoodské hvězdy, haha:)) Sama nemám moc ráda změny, co se make-upu a vlasů týče, takže jsem v prvních chvílích byla trochu nesvá, ale časem jsem si na výrazné líčení zvykla.

O pár minut později nás už čekal první workshop zpátky v Nespressu. Barman nás naučil několik drinků, alkoholických i nealhoholických, do kterých se přidává espresso. Věděli jste třeba, že můžete smíchat vodku, kahlúu a espresso a vznikne vám z toho naprosto delikátní drink? Vůbec jsem si tu chuť neuměla představit, ale po ochutnání jsem si ho hned zamilovala. Ochutnaly jsme třeba i mojito s espressem nebo espresso se šlehačkou a fíkovou marmeládou. Zvláštní kombinace, co? 😀

Sobotní večer jsme opět strávily ve Finandia Party stanu, který jsem opouštěla před pátou hodinou ranní, takže spánku se mi moc nedostalo:D

V neděli ráno jsme po lehké snídani vyrazily na brunch do Nespressa, kde nás čekal druhý workshop. Tentokrát jsme se dozvěděli snad všechno, co jsme o kávě vždycky chtěly vědět. Třeba to, jak poznat podle bublinek na pěně kvalitní kávu, jak si správně ke kávě přivonět, z jakých zrnek se děla jaká káva, nebo třeba i jak se zrnka vlastně praží. Moje neoblíbenější káva bylo vždycky latté a nijak jsem nevěnovala pozornost tomu, jak chutná a zda je kvalitní. Po tom, co jsme ochutnaly to od Nespressa jsem zjistila, že většina z nich jsou neuvěřitelné vývary z ponožek, hahaha:)

Po workshopu jsme vyrazili na další film, tentokrát od španělské režisérky. Byl to dokumentární film o chudinské vesnici ve Střední Americe, na jméno si už bohužel nevzpomenu. Ten byl pro změnu dost depresivní a „očiotevírající“.

Potom jsme si střihly procházku po kolonádě až k Puppu, kde jsme se převlékly, znovu nechaly nalíčit a učesat. Kadeřnice mi vytvořila dva copy, které teď vidím skoro všude, tak jsem se rozhodla, že je taky zkusím:)IMG_4486

Vrátily jsme se zpátky do Imperialu, kde už na nás čekala limuzína a kterou jsme projely celé město křížem krážem. Nikdy předtím jsem v limuzíně neseděla a byl to pro mě opravdu zážitek!:)

No a večer byl čas jet domů:) Celý víkend tak rychle utekl, ani nevím jak. Zbytek holek zůstával ve Varech až do pondělí, ale já musela v neděli večer zpátky do Prahy, abych si sbalila na cestu do slovinských hor.

Omlouvám se za tu strašnou spoustu fotek, bylo pořád co fotit!:)

Teď už sedím v autě a posílám spoustu pozdravů z Budějovic!:)